Beoordelingen van Saeng Athit Doetinchem
Recente recensies
Toma
Eerste keer besteld en laten bezorgen. Lekker eten, met zorg ingepakt en nog goed warm bij bezorging. Heerlijk gegeten!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Fam Mulder
De bezorger was netjes op tijd ondanks het drukte meestal rond zondag 17.30 Het eten was heerlijk en ruimschoots voldoende Alleen waren de loempia’s lauw maar wel lekker vandaar 4 ipv 5 sterren voor de kwaliteit Zeker voor herhaling vatbaar
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Paul Gerritsen
1e keer besteld via prima en duidelijke website. Stond op aangegeven tijd gereed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Chantal
Jammer dat de curry en rijst samen in 1 bakje wordt gedaan. Hierdoor wordt het gerecht erg droog.
Reactie van Saeng Athit
beste Klant, Dit is een van onze hardlopers en de eerste keer dat we deze reactie krijgen. Als u de rijst apart wilt geef dat dan even aan op de bestelling. Alles wordt vers bereid dus er zijn altijd mogelijkheden om het enigzinds aan te passen.
Rene Klein
Lekker en best snel. Jammer genoeg niet helemaal compleet. De kroepoek zat er niet bij
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Saeng Athit
beste Klant, Jammer dat je niet hebt gebeld dan hadden we het direct gebracht. geef het de volgende keer even aan dan lossen we het op. Met vriendelijke groet, Franklin ten Haaf.
S Wiggers
Deeg om de gebakken banaan was niet helemaal gaar. Verder was de nasi niet met varkensvlees zoals gevraagd maar met kip.
Reactie van Saeng Athit
beste klant, Sorry voor de kip in plaats van varkensvlees. Bij een verkeerde bestelling direct contact opnemen dan komen we het omruilen voor het juiste gerecht. Nogmaals sorry voor het misverstand.
R. Eppink
Eten nog steeds te koud helaas
Reactie van Saeng Athit
beste klant, Al onze gerechten worden vers bereid en zo snel mogelijk naar onze klanten gebracht. U kunt ook zelf afhalen of direct in onze zaak uw bestelling consumeren. Wellicht is dit een oplossing.
Carla
Lekker!
Ans
De Pad Thai met tofu was flauw. De tofu smakeloos. De Khao Pad was lekker, evenals de kipsate
Tess
Arie
Pad thai was erg lekker, chilipoeder en limoen maak het compleet
Dusan
Bezorging was top. Echter rundvlees in de curry was erg taai. Verder waren de gerechten lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Saeng Athit
Beste Klant, Het spijt ons dat de massaman niet naar wens was. Goed dat u dit aangeeft zodat we onze service kunnen verbeteren. Kom snel langs met uw bon / email en dan krijgt u het gerecht zonder kosten nogmaals en dan mals. We hebben maatregelen doorgevoerd om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Franklin ten Haaf
Frank
Heerlijk gegeten, alles netjes verpakt en goed aangekomen. Een aanrader.
R. Eppink
Babbet
Heerlijke verse maaltijden. Voldoende eten en allemaal verschillende smaken. Wij zijn fan.
Oude Egberink
Niet erg warm en wat weinig garnalen. Smaakte wel lekker.
Diana Bonn
Superlekker en alle vers! Aanrader en voor herhaling vatbaar.
Murph
Brocante Kringloop De Opslag
Super vers. Lekker gegeten & goed verpakt! Lieve dames
Marijke
Heerlijk vegetarisch eten! Rijst had iets warmer mogen zijn, maar geen probleem, het was heerlijk.
Marian
Khao Moo Krop en Khao Phad besteld en dit smaakte erg lekker! Kleine opmerking bij het bijgerecht Koeng Tod, op de site staat vermeld 5 stuks maar kreeg er 4. En de bezorging was perfect op tijd.
Reactie van Saeng Athit
beste Klant, Sorry voor het ongemak. Neem even contact op, lossen we het op.
Raquel
Super lekker..zeker voor herhaling vatbaar!!
Ingrid
Was erg lekker! Snelle bezorging!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rene
Eten smaakt heerlijk Maar mag warmer afgeleverd worden !
Anand
Alles was weer supersnel bezorgd en erg lekker. De 10 procent kortingsactie in het weekend op veel gerechten is ook gul, bedankt! 😀
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ans
Heerlijk en lekker vers! Warm bezorgd ! Eerste keer maar voor herhaling vatbaar.
Miranda
Heerlijk eten van goede kwaliteit.
WIM Gerritsen
Rene
Eten mag iets warmer. Wel handige bakjes.
Arie
Hoofdgerechten Kaeng Pheden -Phad Namanhoi waren erg goed & lekker. De bijgerechten, kipsate en kiploempia viel tegen. De satesaus smaakte nietvThais, meer als kant 7bklare Wijko satesaus (ook lekker maar toch. Loempia was ok-ish, maar ook hier qua smaak niet echt kenmerkend Thais. Volgende keer hoofdgerechten only, want die waren wel echt lekker.
Reactie van Saeng Athit
Beste klant, Jammer dat de bijgerechten niet voldeden aan de verwachtingen.
Wim Wisman
Onze grootste zorg was of de 12 maaltijden voldoende warm zouden worden afgeleverd/blijven. Is prima gelukt. Complimenten voor de bezorging. En over smaak en kwaliteit van het bestelde was iedereen dik tevreden. Ga zo door!
Ineke van de Hel
Geen
Kaeng Phed fan
Supersnel bezorgd en zeer smakelijk en pittig gerecht die Kaeng Phed. Na elke hap wil je weer een hap, en al snel is alles op en buik goed gevuld. 😀
Sandra
Het was heerlijk! Lekker veel, genoeg voor 2 dagen, bezorging was ook keurig op tijd. Wij bestellen zeker nog een keer.
Anita
Lekker gegeten, grote porties Gaan we zeker nog eens doen
Jolanda
Het was heerlijk. Vers! Meer dan genoeg. Waar voor je geld.
Phad Kieuw Waan! Lekker smullen weer. Aanrader.
Derk
Zora11
Had alleen één vraagje: we hadden een heerlijke saus bij het vegetarische gerecht, waar kan ik die kopen? 🙋♀️
Reactie van Saeng Athit
Beste Klant, Alle sausen worden door de chef zelf gemaakt (geheim recept). U kunt natuurlijk langskomen om een saus te kopen.
Ferdinand
Het was top
Roy Loef
Al een aantal keer een maaltijd besteld en elke keer was het heerlijk. Voor herhaling vatbaar en aanbevolen aan diverse personen.
Wilma Hammer
T eten was niet erg heet.beetje lauw maar wel super lekker
Smeitink
Super lekker gegeten!
Anand
De Kaeng Phed was uitstekend, lekker pittig met veel groenten. Echte aanrader! Jullie restaurant is een echte aanwinst voor Doetinchem. :-)
R. BAKKER
Vriendelijke ontvangst. Zaak heel schoon. Eten zeer smakelijk en ruim voldoende portie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Stephanie van den Boogaard
Phad Thai met kip! Heerlijk gerecht met verse groenten, goede smaak! Zelf aan te vullen qua pittigheid met bijgeleverd een bakje pittige kruidenmix en chilisaus voor de liefhebber! Ga zeker vaker bestellen!
Zora11
Bedankt voor het heerlijke eten. 🤗
Madelon
Verbeterpunten: In de Phad Thai (1x met garnalen en 1x met kip) zat erg weinig vis of vlees. D e smaak was goed. Misschien handig om op de buitenkant een etiket te plakken met wat er in het pakketje zit. Eten was matig warm.
Reactie van Saeng Athit
beste klant, Alle gerechten worden op exact dezelfde wijze bereid. Snap dus niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Sabine
Het was heerlijk!
Ron
Heerlijk eten 😋, maar in verhouding teveel rijst.
Reactie van Saeng Athit
Beste klant, We hebben een maatbeker, dus rijst moet in verhouding zijn. Maar bedankt voor het bericht zodat we ons kunnen verbeteren.
Conny van den Boogaard
Heerlijke noedels met garnalen Prima van smaak en lekkere loempia’s. Alles was goed warm ondanks het koude weer
harry
op tijd bezorgd, ziet er goed uit in die bakjes, ruime portie, temperatuur heel goed (en belangrijkste), het was heerlijk eten.
Annemiek heijn
Wij hebben bewust een tijdstip aangegeven, het werd 3 kwartier eerder bezorgd. Beetje jammer want we waren nog niet thuis van t werk. Eten was fantastisch
Clif
Heerlijk en smaakvol!!
Tonny
Heerlijk en voldoende eten
Dorien Kuipers
Was erg lekker gaan zeker nog vaker bestellen
Henk Drost
Erg lekker. Thaise loempia’s en Phad Thai. Van beiden 1 portie. Ruim voldoende. Smaakvol. Komen zeker nog eens terug.
Gabi
5 verschillende gerechten besteld en het was echt heerlijk! Hele goede smaak en grote porties. Enige kleine verbeterpunt was dat aan de noedels bij de Phad Thai garnalen (vergeleken met de Phad Thai kip) een stuk minder groenten aan toe waren gevoegd. Maar zeker voor herhaling vatbaar, we hebben heerlijk gegeten!
Manou
Smaak was goed Verse producten Bezorger had onze bestelling verwisseld met een andere. Werd wel snel opgelost.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Andre
Superlekker en met veel verse groenten bereid, zeker voor herhaling vatbaar.
Mourik
In de beschrijving staat dat er op uien en saus bij het gerecht zitten. Helaas was dat niet het geval. Je moet een droge hap rijst weg kauwen. Ook was mijn adres voor de bezorger niet of moeilijk te vinden. Daardoor was het eten koud.
Reactie van Saeng Athit
Beste Klant, Het spijt ons enorm dat het gerecht niet kompleet was. Neem even telefonisch contact op gaan we het oplossen.
Cynthia Massop
Heerlijk eten! Zijn veel in Thailand geweest en je waant je weer even in Thailand als je een hap neemt. Was voor ons de eerste keer bestellen bij Saeng Athit en dat gaat zeker vaker gebeuren. Wij zijn fan!
Coen elizen
Heerlijk vers bereid thais eten Top kwaliteit
Kelly
Heerlijke gerechten, bezorging optijd en vriendelijk. Aanwinst voor Doetinchem
Sjoerd
Goed bereide verse Thaise gerechten. Goede porties, handige en milieuvriendelijke bakjes. Klaar op de afgesproken tijd. De kaart is beperkt, maar voldoende.
Natasha
Heerlijk gegeten en de kip nuggets zijn oer lekker!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hans
Fantastisch Thais eten. Echt een aanrader.
Sander
Heerlijk eten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jan holtman
Lekker eten, meer dan genoeg, smaak sensatie bij elke hap. Kom zeker terug
Reactie van Saeng Athit
beste Klant, Sorry dat het gerecht niet helemaal naar wens was.